FAQs
1. Jak mogę skontaktować się ze Swifto?
Możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres info@swifto.pl, gdzie nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci we wszystkim, czego potrzebujesz!
2. Czy wysyłacie produkty na cały świat?
Tak
3. Skąd wysyłacie towary?
Wysyłamy z Hongkongu.
4. Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Ponieważ staramy się przetwarzać zamówienia tak szybko, jak to możliwe, musisz poprosić o wszelkie zmiany / anulowanie w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia. Wszystkie prośby złożone po tym czasie zostaną odrzucone. Po otrzymaniu zamówienia można je zwrócić w celu uzyskania pełnego zwrotu kosztów.
5. Jakie metody płatności są akceptowane?
Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe (VISA, Mastercard) i płatności PayPal.
6. Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?
Wszystkie zamówienia są realizowane i wysyłane z naszego magazynu. W okresach świątecznych i wyprzedażowych należy liczyć się z dłuższym czasem oczekiwania na realizację zamówienia. Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Zamówienia będą przetwarzane w ciągu 1-3 dni roboczych od daty zamówienia i wysyłane następnego dnia po dniu przetworzenia. Należy pamiętać, że nie wysyłamy w weekendy.
7. Jak długo potrwa realizacja mojego zamówienia?
Ze względu na wysoki popyt realizacja zamówień może potrwać od 2 do 4 tygodni.
8. Co zrobić, jeśli nie otrzymam zamówienia?
Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 30 dni od wysyłki, przysługuje Ci pełny zwrot pieniędzy.
9. Czy zostanę obciążony cłem i podatkami?
Ceny wyświetlane na naszej stronie są wolne od podatku, co oznacza, że możesz być zobowiązany do zapłaty cła i podatków po otrzymaniu zamówienia. Podatki importowe, cła i powiązane opłaty celne mogą zostać naliczone po dotarciu zamówienia do miejsca docelowego, które jest określane przez lokalny urząd celny. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za uiszczenie tych opłat i podatków i nie są one pokrywane przez nas. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez urząd celny w danym kraju. Aby uzyskać więcej informacji na temat opłat, skontaktuj się z lokalnym urzędem celnym.
10. Jak mogę zwrócić przedmiot?
Prosimy o kontakt pod adresem info@swifto.pl.
11. Co zrobić, jeśli otrzymane produkty są wadliwe/nieprawidłowe/uszkodzone?
Skontaktuj się z nami, jeśli otrzymałeś towar, który jest nieprawidłowy, brakuje go i/lub jest uszkodzony. Po otrzymaniu paczki prosimy o dołączenie numeru zamówienia, zdjęć przedmiotów i wszystkich powiązanych referencji. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać sprawę tak szybko, jak to możliwe.
12. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Wszystkie zwroty zostaną przelane na konto pierwotnej formy płatności. W przypadku płatności kartą kredytową lub debetową zwroty zostaną wysłane do banku, który wydał kartę, w ciągu 7-10 dni roboczych od otrzymania zwróconego przedmiotu lub wniosku o anulowanie. W przypadku pytań dotyczących terminu zaksięgowania środków na koncie należy skontaktować się z bankiem wydającym kartę. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z bankiem/operatorem karty kredytowej. Może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie zaksięgowany na koncie.